Επιστροφές

Είμαι εντός πόλης Τρικάλων και θα προτιμούσα να επιστρέψω αυτοπροσώπως το προϊόν. Γίνεται;

Βεβαίως μπορείτε. Στο φυσικό μας κατάστημα Καρανάσιου 12 Τρίκαλα 42100.

Είμαι εκτός πόλης Τρικάλων και θα επιθυμούσα να επιστρέψω ένα προϊόν;

Φυσικά και μπορείτε. Αν για οποιονδήποτε λόγο αλλάξατε γνώμη για κάποιο προϊόν που παραλάβατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας με δικά σας έξοδα, αρκεί το προϊόν και η αρχική συσκευασία του να είναι άθικτα. Για να προχωρήσετε με τη διαδικασία επιστροφής, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 2431100185 και στη συνέχεια να προχωρήσετε σε αποστολή στη διεύθυνση Σαν παραμύθι, Καρανάσιου 12 42100 Τρίκαλα.

Θα σας αποστείλουμε ηλεκτρονικά έναν πιστωτικό κουπόνι ίσης αξίας με το επιστρεφόμενο προϊόν, τον οποίο θα μπορείτε να εξαργυρώσετε σε μία επόμενη αγορά σας.

Παρέλαβα ένα ελαττωματικό προϊόν. Τι κάνω;

Κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν τα προϊόντα να φτάνουν σε εσάς σε άριστη κατάσταση. Αν παρ’ όλα αυτά παραλάβετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά ή δεν είναι αυτό που παραγγείλατε, παρακαλούμε, επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 2431100185, στείλτε το προϊόν στη διεύθυνση Σαν παραμύθι, Καρανάσιου 12 42100 Τρίκαλα και εμείς θα αναλάβουμε τα έξοδα επιστροφής (εξαιρείται το κόστος αντικαταβολής) και θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας εντός 15 ημερών στην πιστωτική σας κάρτα ή σε τραπεζικό λογαριασμό της επιλογής σας, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής του συγκεκριμένου προϊόντος. Εναλλακτικά, αν επιθυμείτε, θα σας αποστείλουμε έναν πιστωτικό κωδικό ίσης αξίας με το επιστρεφόμενο προϊόν, τον οποίο θα μπορείτε να εξαργυρώσετε σε μία επόμενη αγορά σας.

Επιβαρύνομαι με το κόστος επιστροφής;

Αν αλλάξατε γνώμη για μία αγορά σας, το κόστος επιστροφής επιβαρύνει εσάς. Αν θέλετε να σας αποστείλουμε άλλο προϊόν αντί του επιστρεφόμενου το κόστος αποστολής επιβαρύνει εσάς. Αν το λάθος είναι δικό μας, αν δηλαδή παραλάβατε λάθος προϊόν ή ελαττωματικό προϊόν, τότε τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν το Σαν παραμυθι. Το κόστος αντικαταβολής δεν επιστρέφεται.

Με ποιον τρόπο θα στείλω το προϊόν πίσω σε εσάς;

Συνιστούμε να στέλνετε τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε με κάποια υπηρεσία courier για περισσότερη ασφάλεια, καθώς δεν φέρουμε ευθύνη για προϊόντα που τυχόν χαθούν ή υποστούν ζημιές κατά την επιστροφή τους προς εμάς.

Κατά την περίοδο που είναι σε ισχύ περιοριστικά μέτρα λόγω COVID-19, ΔΕΝ είναι δυνατή η επίστροφή προϊόντων ή παραγγελιών στο κατάστημα. Ευχαριστούμε για την κατανόηση.